Penya Barcelonista de Lisboa

diumenge, de juny 06, 2010

Bon profit! Buen provecho! Bom apetite! Bon appétit! Buon apetito! Καλή όρεξη!


Avui diumenge vull recomanar a tots els meus amics, el que jo considero, el millor restaurant de Barcelona: CASA LEOPOLDO. Pels amants de la cuina tradicional amb sabors d’abans i, que ja esteu cansats de la truita de patates “reconstruïda” , trobareu a CASA LEOPOLDO la cuina de mercat, els sabors dels productes frescs i, sobretot, descobrireu l’ambient familiar i bon vivent, que us ofereix la Rosa Gil Garcia, la mestressa, la filla, la neta dels fundadors d’aquesta casa de menjars, a on la gent entra per menjar-hi bé i, no per fer-se veure. Rosa és amiga i socia de la Penya Barcelonista de Lisboa i, a tots els socis que visitin CASA LEOPOLDO i, que s' identifiquin com a tals, rebran una atenció especial.

Bon profit! Buen provecho! Bom apetite! Bon appétit! Buon apetito! Καλή όρεξη!


*******
Hoy que es domingo y, quiero recomendar a todos mis amigos, el que yo considero el mejor restaurante de Barcelona: CASA LEOPOLDO. Para los amantes de la cocina tradicional, con los sabores de siempre y que ya os habéis cansado de la tortilla de patata “reconstruida”, encontrareis en CASA LEOPOLDO la cocina de mercado, los sabores de los productos frescos y, sobretodo, descubriréis el ambiente familiar y amistoso que os ofrece Rosa Gil García, la dueña, hija y nieta de los fundadores de esta casa de comidas a dónde la gente va a comer bien y, no a ser visto. Rosa es amiga y socia de la Penya Barcelonista de Lisboa y a todos los socios y amigos de la Penya que visiten su restaurante y, que se identifiquen como tal, tendrán una atención especial de Rosa.

Bon profit! Buen provecho! Bom apetite! Bon appétit! Buon apetito! Καλή όρεξη!

******

Hoje é domingo e, desejo recomendar-lhes, o que considero o melhor restaurante de Barcelona: CASA LEOPOLDO. Para os amantes da cocinha tradicional,com os sabores de antes e, que já estão cansados da “nouvelle cuisine”, encontraram em CASA LEOPOLDO a cocinha de mercado, os sabores dos produtos frescos e, sobretudo, descobriram o ambiente familiar e afável, que vos oferece a Rosa Gil Garcia, a dona, a filha e a neta dos fundadores desta casa de comidas, onde a gente entra para bem comer e não para fazer-se ver. Rosa é sócia da Penya Barcelonista de Lisboa e todos os sócios que visitem CASA LEOPOLDO e se identifiquem como sócios da Penya receberam uma atenção especial.

Bon profit! Buen provecho! Bom apetite! Bon appétit! Buon apetito! Καλή όρεξη!

********

Per veure aquest meravellós restaurant, feu clic aquí:

http://www.casaleopoldo.com/