Penya Barcelonista de Lisboa

dilluns, de gener 03, 2011

Xavi: “Em sento un privilegiat”



Rosell: “Xavi representa els valors del Barça”

El president del Barça, Sandro Rosell, s’ha mostrat molt feliç per la fita aconseguida per Xavi en el partit contra el Llevant (2-1), igualant Migueli com a jugador que més vegades ha vestit la samarreta del Barça en un total de 549 partits. “És un orgull que Xavi, un jugador de la casa, hagi portat tantes vegades la samarreta del Barça”, ha afirmat Rosell. Abans de felicitar el jugador de Terrassa, Rosell ha volgut reconèixer Migueli: “Vull felicitar Migueli per haver tingut aquest rècord tant de temps i a Xavi per haver igualat Migueli, història viva del club”. I el president del Barça ha afegit: “Xavi ho ha guanyat tot i representa els valors del Barça: esforç, fidelitat, treball i cor”. En aquesta mateixa, i per concloure, Rosell ha subratllat: “La fidelitat és un valor difícil de trobar i la de Xavi amb el Barça és extraordinària”.

Xavi: "Em sento un privilegiat"

Xavi Hernández, al programa ‘El Marcador’ de Barça TV, ha reconegut després del partit que se sent “un privilegiat” per haver igualat Migueli com el blaugrana amb més partits disputats. “Ser ara del Barça és un plaer”, ha explicat.

El ‘6’ del Barça, que està vivint la seva tretzena temporada al primer equip, ha igualat aquest diumenge Migueli a la classificació de jugadors amb més partits jugats al Club. En tot aquest temps les ha vist de tots colors. “La gent gaudeix amb el Barça. Hem guanyat títols i tornarem a intentar-ho, però jo he patit èpoques dolentes”, ha recordat, abans d’afegir: “Sentir-te estimat a casa teva no té preu. Jo també he estat criticat, però volia triomfar aquí”. Definitivament, ho ha aconseguit. I amb escreix.

Un homenatge sorpresa

Xavi no s’esperava l’homenatge que li ha fet el Club un cop acabat el matx. “No m’ho esperava. No m’havien dit res, però estic molt agraït a tothom”, ha explicat. El factor sorpresa no l’ha convençut: “Quan no controlo la situació, em poso nerviós. Avui m’he sentit encara més el focus d’atenció”.

Sobre el seu successor al capdavant d’aquesta classificació de jugadors amb més partits jugats, Xavi aposta per Valdés o Iniesta. “En Víctor o l’Andrés encara són joves i segur que poden superar-me. En Carles té dos anys més que jo i ho té més complicat”, ha explicat amb un somriure.

Un partit “complicat”

El migcampista també s’ha referit al partit amb el Llevant, un rival que ha posat les coses molt difícils: “Ells venien d’un 8-0 al Bernabéu i s’han tancat al darrere. La gespa tampoc estava del tot bé”. Xavi ha confessat que l’equip no s’ha alliberat fins el primer gol. “Quan marques, t’alliberis. El primer gol ha canviat el partit. Ha arribat un pèl tard, però ha arribat”, ha conclòs.