Penya Barcelonista de Lisboa

dimecres, de desembre 01, 2010

Agraiment a en Ramon Tersol




A rede de amigos da Penya Barcelonista de Lisboa poderia estar encabeçada por o Ramon Tersol.
O Ramon é o titular do quiosque de jornais da Praça de Lesseps à saída do Metro.
A paragem de Lessseps é uma das paragens da rede do Metropolitano de Barcelona mais frequentadas por os turistas que nos visitam e que deixem a Lesseps para ir a visitar o Parque Güell de Gaudí.
Ramon poderia escrever um livro com as mil e uma histórias que tem vivido com toda esta malta de turistas. Sempre bem disposto para ajudar e dar uma informação certa. Ramon é um grande Professional.
A nos pessoalmente tem-nos ajudado cada vez que um sócio da Penya, o Luís, o Eduardo, o Zé, etc. tem-me pedido como ter a suadora do Messi. O relógio do Barça, o cachecol de tri-campions, a carteira das 6 copas o um número atrasado do Mundo e sempre foi o Ramon que ofereceu-se para cortar e colar os cupões na caderneta correspondente e ir a buscar o produto.
Se um dia vocês passam por Barcelona, vão ao Park Güell, descem à paragem de Lesseps, não esqueçam de passar a saudar ao nosso amigo Ramon.
Desde esta janela aberta ao mundo culer desejo agradecer a sua inestimável colaboração.


OBRIGADA RAMON!!!
***********************

La xarxa d'amics de la Penya podria estar encapçalada per en Ramon Tersol.

En Ramon és el quiosquer de la Plaça Lesseps a la sortida del Metro. La parada de Lesseps és una de les més utilitzades pels "guiris" que ens visiten i que baixen a Lesseps per anar al Park Güell. En Ramon ens podria escriure un llivre amb les mil i una anècdotes que ha viscut amb tot aquest munió de turistes. Sempre disposat ajudar, es un professional com a la copa d'un pi.

A nosaltres personalment ens ha ajudat cada vegada que un soci de Lisboa m'ha demanat com fer per tenir la "sudadera" del Messi, el rellotge del Barça, la cartera de les 6 copes, un número atrasat del Mundo o de l'Sport i sempre ha estat en Ramon que s'ha ofert per cada dia retallar el cupó i enganxar-lo al quadern corresponen.

Si un dia passeu per Barcelona, aneu al Park Güell i baixeu a Lesseps, no oblideu d'anar a saludar en Ramon. Ell us ho agrairà.
Des d'aquesta finestre oberta al món culer vull agraïr-li la seva ajuda.

MOLTES GRÀCIES RAMON!!!