Penya Barcelonista de Lisboa

divendres, de setembre 03, 2010

Robinho: “El Barça està per sobre de tots”


Robinho: “El Barça està per sobre de tots”

Per a l’actual jugador del Milan, Robinho, el Barça està “per sobre de la resta d’equips de futbol de tot el món”. L’ex del City ho ha dit després del primer dia d’entrenament del Brasil a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.


El davanter brasiler ha parlat abastament del Barça de Pep Guardiola i del seu nou equip, el Milan AC: “El Barça és i serà favorit, com sempre, mentre mantingui aquests jugadors. El joc del Barça és referent ara mateix arreu”.

Fascinat de com juga i com guanya

Robinho també s’ha referit a la manera de jugar dels blaugranes. “És molt bonic veure jugar el Barça, observar com preparen el partit, com el juguen i amb la comoditat que sembla que guanyen, amb una qualitat en totes les posicions del camp insuperables”.

Més endavant, ha parlat de la seva nova aventura al Calcio. “Estic molt il·lusionat amb el meu nou equip. Sobre el paper, amb Ibra, Pato i Ronaldinho tenim un molt bon atac, però ho hem de demostrar a cada partit”, ha indicat.

Alves fa d’amfitrió

Dani Alves, per la seva banda, ha estat com a casa : “És especial, per a mi, rebre aquí la meva selecció i els meus companys. És la millor instal·lació i podem fer fins dimarts una molt bona feina”. El lateral ha opinat sobre el possible guanyador de la Pilota d’Or: “Estic d’acord amb Xavi i crec com ell que Messi està per sobre de la resta de jugadors del planeta. Si al final trien algú de la selecció espanyola perquè han estat campions del món, el mateix Xavi o Iniesta tenen tots els números de ser escollits”.

No li preocupa la renovació

Sobre la seva possible renovació, Alves ha dit: “No hem preocupa per res. Tinc contracte, estic molt a gust, i, si m’ho proposen, fantàstic, i si no, també”.
Fotos: Miguel Ruiz (FCB).
Una Ciutat Esportiva “molt guapa”Aquesta ha estat la paraula textual de Robinho quan li han preguntat per les instal·lacions del FC Barcelona a Sant Joan d’Espí: “És una Ciutat Esportiva molt guapa, plena de bona gespa i de detalls que fan que la feina la puguis fer bé. M’ha agradat moltísim”.