Penya Barcelonista de Lisboa

dijous, de setembre 02, 2010

Keita: “Crec que serà un bon any”


Keita: “Crec que serà un bon any”

Seydou Keita està convençut que, enguany, el Barça pot fer una molt bona temporada. “Tenim plantilla per guanyar i sortirem a guanyar. Després no sabem el que passarà”, assegura el malià.

Completat l’entrenament d’aquest dijous al matí a la Ciutat Esportiva, Keita ha passat per la Sala de Premsa. El futbolista africà s’ha mostrat molt satisfet per la renovació signada dilluns: “Estic molt content. Vaig arribar ara fa tres anys i em trobo com a casa. No tinc cap problema i les meves sensacions són ben bones”.

La plantilla no és curta

“La plantilla no és curta, ja que al darrere hi ha molts i bons jugadors del filial, que estan capacitats per ajudar-nos en qualsevol moment de la temporada”, opina Keita. “Per tant, no és curta i, si no tenim gaires lesions, serà un bon any per a nosaltres”, ha insistit.

L’empat no val

Sobre les opcions del FC Barcelona de guanyar títols, Keita sap quina és la màxima esportiva del club: “El primer dia que vaig arribar aquí em van dir que, al Barça, empatar no val. Per tant, hem d’intentar continuar fent les coses bé i intentar guanyar tots els partits”.

Preguntat per una repetició de la Lliga de la temporada passada, amb un mà a mà entre el Barça i el Madrid, el malià ha indicat: “Ara mateix no ho sabria dir. Hi ha equips com el València, el Sevilla o l’Atlètic de Madrid que tenen opcions d’estar a dalt amb nosaltres. No sé si serà una Lliga més oberta respecte a l’any passat”.