Penya Barcelonista de Lisboa

dimarts, d’abril 20, 2010

LA CRÒNICA DE LA QUECA


Buona sera caros lectors del Blog de la Penya de Lisboa.

He dormit com un troc desprès de 14 hores en lo autocar de lujo del Barca. Els jugadors han estat tranquils i l’Hotel de Cannes, un super mega xulo Hotel, encara que es diu Martinez. Jo pensava que amb aquest nom seria algo així com una fonda però, renoi, quin Hotel. Sembla que totes les estrelles del mon hi van quan és el Festival. Jo he dormit en un llit especial que m’han posat a l’habitació de lo Puyi i lo Keite.


Hem dormit com a angelets i a primera hora hem fet cap a Milà. Hem deixat les maletes i hem anat cap a l’estadi Giuseppe Meazza per tocar-la una mica i jo he inspeccionat la gespa. Molt bona però deseguida ha arribat l’encarregat de cuidar-la i m’ha fet fora. Amb molta educació però fora.

Aquest matí he trucat a la Pobla per demanar com estava lo padrí i semble que està força recuperat però lo metge no vol que vegi el partir per la Tele. No sé com s’ho feram perquè lo padrí és més tossut que una mula.

Jo no estic acostumada a passejar sola per una gran ciutat com Milà i em semble que em quedaré per l’Hotel fins a l’hora de lo partit. Espero que aquest llarg viatge desprès del camp de batalla de can Ràbia no ens passi factura.

20:45 comença el partit.

Minut 18, PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDRO, gol de Pedro això pinta bé.

Kollons amb lo àrbitre portuguès Olegario Benquerença li deu deure molts de favors a lo Mourinhez perquè avui li ha pagat tots amb interessos inclosos, s’ha empassat el 3r del Milà, un fora de joc clamorós i al minut 83 no sols no ha xiulat un penal contra Alves sinó que li ha tret una targeta groga. Francament així no es pot.

Començo a creure que haurem de fer una gesta històrica al Camp Nou el proper dimecres però esteu segurs que ho farem. El proper 28 d’abril viurem una altre nit màgica eliminarem al Milan, no ho dubteu ni un segon.

Paraula de Queca

2 Comments:

  • Així m'agrada, Queca, pit i fora, amb optimisme!

    By Anonymous Koba, at 9:17 a. m.  

  • Molt bé Queca!
    Comptem amb tu per la remuntada1

    Joan de la Pobla

    By Anonymous Anònim, at 11:56 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home