Penya Barcelonista de Lisboa

dijous, de juliol 08, 2010

VISCA ESPAÑA - VIVA ESPANYA - Viva Espanha



Avui desprès de la “pujada” d’ahir amb el triomf de la ROJA em pregunto: a qui deuen votar els jugadors de la ROJA? Em quedo pensativa i em responc: a Espanya. Tots ells ahir van votar a Espanya, inclòs el noi de la Pobla, en Carles Puyol.

Van votar a la Espanya que ja no té caspa, a la Espanya que ha canviat la pandereta pels ordinadors, a la Espanya que té la millor Sanitat d’Europa.

M’agradaria que tots junts, els ciutadans de a peu, imitéssim a aquests 23 vailets que amb la seva humilitat, la seva entrega i la seva classe han defensat amb la màxima professionalitat uns colors que ells saben que ens representen a TOTS.

El diari madrileny AS, ha encapçalat la seva capçalera d’avui amb un esclaridor i comprensible VISCA ESPAÑA!!!

Estimats amics, lectors d’aquest Blog de la Penya Barcelonista de Lisboa, no pensem amb els nostres lamentables polítics, pensem amb el poder que tenim nosaltres, els ciutadans honrats, normals i corrents. No vulguem imitar els nostres polítics i les seves corrupteles. Si imitem els nostres Puyi, Xavi, Villa, Pedrito, Casillas, Marchena, Torres y Del Bosque (que van acomiadar del R. Madrid perquè no tenia glamour) potser, si els imitem, el nostre país aniria millor

El glamour és purpurina i aquest equip és or pur. I a mi m’agrada l’or.

Us demano que us mireu en aquests “menuts” que han donat una lliçó de sa patriotisme a tots i, especialment, als polítics de tots colors

Gràcies a tots ells, avui em sento orgullosa de la ROJA, em sento representada per la ROJA, em sento feliç amb la ROJA

Pepa Alemany - Editora del Blog


*******


Hoy después del subidón de ayer con el triunfo de La Roja me pregunto: ¿a quien votan los jugadores de La Roja? Me quedo pensativa y me contesto: a España. Todos ellos ayer votaron a España, incluido “el noi de la Pobla” Carles Puyol.

Votaron a la España que ya no tiene caspa, a la España que abandonó la pandereta por los ordenadores, a la España que tiene la mejor sanidad pública de Europa.

Yo quisiera que todos juntos, los ciudadanos de a pie imitásemos a estos 23 muchachos que con su humildad, su entrega y su clase han defendido con máxima profesionalidad unos colores que saben que nos representan a TODOS,

El diario AS, ha titulado hoy su portada con un esclarecedor y comprensible VISCA ESPAÑA.

Queridos amigos, lectores de este Blog de la Penya Barcelonista de Lisboa, no pensemos en nuestros lamentables políticos, pensemos en el poder que tenemos nosotros, los ciudadanos honrados, normales y corrientes. No queramos imitar a nuestros políticos y sus corruptelas. Si imitamos a nuestros Puyi, Xavi, Villa, Pedrito, Casillas, Marchena, Torres y Del Bosque, al que echaron del Madrid por no tener glamour, quizás nuestro país iría mejor…

El glamour es la purpurina y este equipo es oro. Y a mí me gusta el oro.

Os pido que os miréis en estos “pequeñines” que han dado una lección de sano patriotismo a todos y especialmente a los políticos de todos los colores.

Gracias a todos ellos, hoy me siento orgullosa de La Roja, me siento representada por La Roja, me siento feliz con La Roja.


Pepa Alemany- Editora del Blog

*****

Hoje depois do “subidón” de ontem com o triunfo da ROJA eu pergunto-me: a quem votam os jogadores da Roja? Fico pensativa e respondo-me: à Espanha. Todos eles em bloco, ontem votaram a Espanha, inclusivamente “o rapaz de la Pobla” Carles Puyol.

Votaram à Espanha que já não tem caspa, à Espanha que trocou a pandeireta por os computadores, à Espanha com a melhor Sanidade pública da Europa.

Gostar-me-ia que todos juntos, os cidadãos simples, imitáramos a estes 23 rapazes que com humildade, entrega e classe, defenderam com máxima professionalidade unas cores que eles sabem que nos representam a TODOS.

O jornal desportivo AS, de Madrid, na capa de hoje titula com um clarificador e compreensivel VISCA ESPAÑA.

Queridos amigos, leitores deste Blog da Penya Barcelonista de Lisboa, não pensemos em nossos lamentáveis políticos, pensemos no poder que temos nós, os cidadãos honestos e nobres. Não desejemos imitar aos nossos políticos e as suas corrupções. Se imitássemos a os nossos Puyi, Xavi, Villa, Pedrito, Casillas, Marchena, Torres y Del Bosque (que foi despachado do Real Madrid porque não tinha glamour) se calhar nosso país fosse melhor.

O glamour é a purpurina e esta equipa é ouro puro. E eu gosto do ouro.

Pedi – vós que se mirem nestes “baixinhos” que deram uma lição de patriotismo sano a todos e especialmente aos políticos de todas as cores

Obrigada a todos eles, hoje sento-me orgulhosa da ROJA, sento-me orgulhosa de estar representada por a ROJA, sento-me feliz com a ROJA

Pepa Alemany - Editora deste Blog

12 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home