Penya Barcelonista de Lisboa

dimarts, de juliol 07, 2009

La queca s'en va de vacances



Estimats amics i amigues culers

Ja fa un mes i 10 dies que vam viure tots plegats la nit més màgica de les nostres vides culers, La final de la Champions, el Triplet del segle !!!


Les meves potes encara tremolen quan penso en aquella nit, en lo viatge de tornada amb la rebuda a Barcelona. Tot allò va ser massa per a una pobre ovella de lo Pallars per més que lo meu amo, lo Puyi, ja em tenia acostumada a viure coses grans però, batua, com lo de Roma mai lo meu caparró s’ho hagués pogut imaginar.


Después, lo meu Carles se’n va anar amb la selecció per aquestos móns de Déu i va acabar a Sudàfrica. De vegades penso mentres rumino, que és ben dura la vida que porta, que lo seu pare Josep i lo Padrí han tingut una vida més sana a lo Pallars, però que voleu, lo Carles ens ha sortit un gran futboliste i n’estem ben orgullosos. Sobretot jo, que gràcies a lo carinyo que em demostre em va portar amb ell i lo padrí cap a Barcelona.

Ara li toquen unes merescudes vacacions amb la seva xicota, solets tots dos com ha de ser. Els enamorats han d’estar sols. Jo ara sóc una ovella vella però quan ere més jove i m’agradave un corder guapo no em separave d’ell en lo ramat. Ara com us deia més amunt, està amb natros la seva familia passant uns dies a lo Pallars. M’ha portat a fer lo que més m’agrade al món, a baixar rais des de la Resclosa de Llània fins al Pont de Claverol.

I som-hi!!. El rai comença a navegar. Cal estar atent, al timó del davant hi va lo raier més experimentat, lo Puyi. Les roques, els ràpids, la manca d'aigue… poden jugar una mala passade!!! No sempre arriben tots, al riu hi ha moltes trampes.
En acabar, i per celebrar-ho, ens espera una arrossada popular per a tothom. I enguany ha estat la festa més grossa que mai. Lo meu estimat Puyi ha guanyat la cursa i lo padri celebrant-lo amb lo porró ple de cava.


Bé estimats culers aquesta serà l’última crónica fins al principi de la nova temporade que esperem tan gloriose com la passade.
Us desitjo unes bones vacances, que descanseu i que torneu disposats a viure una temporada 2009-2010 tan fantàstica com aquesta.


Visca el Barça culers d’arreu del món!

Queca, l’ovella de lo Puyi