Barça: el repte més difícil
Més que un club
El FC Barcelona es més que un club en Cataluña porque es la institución deportiva más representativa del país y uno de sus mejores embajadores. También, por razones distintas, el FC Barcelona es més que un club por muchas personas del resto del Estado español que vieron en el Barça un firme defensor de los derechos y las libertades democráticas. Ahora es una necesidad y una obligación conseguir ser més que un club también en el mundo. Hace falta globalizar este Barça que se preocupa por su gente. Hace falta globalizar el Barça solidario y humanitario.
Acuerdo histórico
Por este motivo, el club ha decidido aportar el 0'7 por ciento de sus ingresos ordinarios a la Fundación del FC Barcelona para poner en marcha programas de cooperación internacional por el desarrollo, se ha adherido a los Objetivos del Milenio de las Naciones Unidas y se ha comprometido con la tarea humanitaria de UNICEF, con la aportación de un millón y medio de euros durante los próximos cinco años y con la cesión de la camiseta para poner su logotipo. Un acuerdo que sitúa el Barça en una dimensión única.
Cobertura mundial
La cobertura televisiva de este spot tendrá un alcance mundial de primer orden, ya que se podrá ver en los cinco continentes. Las televisiones Eurosport (también Eurosport2 y Eurosport News), la cadena americana ESPN, Nippon TV, ART, Televisió de Catalunya (también TV3 internacional) y Barça TV (a través de las más de 50 cadenas que distribuyen internacionalmente su señal) difundirán esta campaña sin coste alguno para el club ni para la Fundació.
More than a club
FC Barcelona is more than a club in Catalonia because it is the sports club that most represents the country and is also one of its greatest ambassadors. Also, for different reasons, FC Barcelona is more than a club for many people living elsewhere in Spain, who see Barça as a staunch defender of democratic rights and freedom. Today, football has become a global phenomenon, and support for Barcelona has spread spectacularly around the world. The number of club members from outside of Catalonia and Spain is increasing daily, and the club wants to respond to that show of passion for Barça. This has developed into a need and an obligation. And the best way for the club to do that has been to take a step further and become more than a club around the world as well. This Barça that is so concerned for its people needs to be globalised. This caring and humanitarian Barça needs to be globalised.
Historic agreement
That is why the club has decided to contribute 0.7 per cent of its ordinary income to the FC Barcelona Foundation in order to set up international cooperation programmes for development, supports the UN Millennium Development Goals and has made a commitment to Unicef’s humanitarian aid programs through the donation of one and a half million euros for the next five years and now wears the Unicef logo on its shirts. An agreement that has made Barça unique.
A Global advertisement
This promotional film will be broadcast on a truly worldwide scale appearing simultaneously in all five continents. The television channels Eurosport (also Eurosport 2 and Eurosport News), North American’s ESPN, Japan’s Nippon TV, Middle East’s ART, Televisió de Catalunya (also TV3 internacional) and Barça TV (through more than 50 channels that distribute its signal internationally) will promote this campaign without any cost for the club and the Fundació.
Més que un club
El FC Barcelona és més que un club club a Catalunya perquè és la institució esportiva més representativa del país i un dels seus millors ambaixadors. També, per raons diferents, el FC Barcelona és més que un club club per a moltes persones de la resta de l’Estat espanyol que van veure en el Barça un ferm defensor dels drets i les llibertats democràtiques. Ara és una necessitat i una obligació esdevenir més que un club també al món. Cal globalitzar aquest Barça que es preocupa per la seva gent. Cal globalitzar el Barça solidari i humanitari.
Acord històric
Per això el club ha decidit aportar el 0’7 per cent dels seus ingressos ordinaris a la Fundació del FC Barcelona per a la posada en marxa de programes de cooperació internacional pel desenvolupament, s’ha adherit als Objectius del Mil•lenni de les Nacions Unides i s’ha compromès a la tasca humanitària de l’Unicef, amb l’aportació d’un milió i mig d’euros durant els pròxims cinc anys i amb la cessió de la samarreta per a posar-hi el seu logotip. Un acord que situa el Barça en una dimensió única.
Cobertura mundial
La cobertura televisiva d’aquest espot tindrà un abast mundial de primer ordre ja que es podrà veure als cinc continents. Les televisions Eurosport (també Eurosport2 i Eurosport News), ESPN, Nippon TV, ART, Televisió de Catalunya (també TV3 internacional) i Barça TV (a través de les més de 50 cadenes que distribueixen internacionalment el seu senyal) difondran aquesta campanya sense cap cost per al club mi per a la Fundació.
FC Barcelona Official Web Site, 20.11.06
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home