Penya Barcelonista de Lisboa

dilluns, d’octubre 17, 2011

Fontàs, fins al 2015: “Això et dóna forces”




El FC Barcelona ha comunicat que Andreu Fontàs ha formalitzat aquest dilluns el nou contracte que el lliga al Club fins a la temporada 2014/15. Tindrà una clàusula de 70 milions d’euros.

El central Andreu Fontàs, que tenia contracte fins al 2012, ha renovat aquest migdia, a les oficines del Club, per quatre temporades -fins a la temporada 2014/15- amb fitxa del primer equip i la seva clàusula augmenta dels 30 als 70 milions d’euros. “Sóc molt feliç i estic molt i molt content. Una renovació pel primer equip del Barça no mereix menys”, ha explicat el protagonista a Barça TV i fcbarcelona.cat.
“Em toca demostrar que valc”El jugador creu que aquesta ampliació de contracte és una mostra de “confiança del Club” i que ara li toca a ell demostrar: “A mi, ara encara més, em toca demostrar que sóc allà per al que faci falta. Em dóna encara més i més força per treballar al màxim cada dia i demostrar que valc”.
Tranquil amb la seva participacióFontàs, que fins ara ha disputat un únic partit aquesta temporada (el 2-2 a Anoeta), està relaxat sobre la seva participació: “Estic molt tranquil. He viscut situacions semblants amb el Barça B i sé que és molt difícil. Sóc al millor equip del món, amb els millors jugadors del món i a poc a poc i treballant ja arribaran les oportunitats”, ha assegurat, alhora que ha afirmat que, des que es troba al primer equip, està vivint “un somni que no s’acaba mai”.