Penya Barcelonista de Lisboa

dijous, de maig 18, 2006

El millor d'Europa!!





(CATALÀ)
Feia molt que es deia que el Barça era el millor equip i el que feia un joc més bonic a tot el continent. Aquest dimecres 17 de maig, a Paris, sha fet efectiu, els blaugrana són els campions de la Lliga de Campions del 2006.
14 anys després que Alexanco aixequés la Copa d'Europa a Wembley, Puyol ho ha tornat a fer, ara a París. Aquest equip ha pres el relleu del Dream Team i demostra que va a per totes i vol obrir un cicle no només en el futbol de l'Estat espanyol, sinó en el de tot Europa. Si aquell 20 de maig va ser un holandès qui va donar el títol, aquest dimecres 17 de maig han estat un camerunès i un brasiler. Els gols dEto'o i Belletti, el primer que fa amb la samarreta del Barça, les aturades de Valdés, els canvis tàctics de Rijkaard i el bon joc de tot l'equip han convertit el Barça en el campió de la Lliga de Campions 2006.

(CASTELLANO)
Hacía mucho que se decía que el Barça era el mejor equipo y el que hacía un juego más bonito en todo el continente. Este miércoles 17 de mayo, en Paris, se ha hecho efectivo, los azulgrana son los campeones de la Liga de Campeones del 2006.
14 años después de que Alexanco levantase la Copa de Europa en Wembley, Puyol lo ha vuelto a hacer, ahora en París. Este equipo ha tomado el relevo del Dream Team y demuestra que va a por todas y quiere abrir un ciclo no sólo en el fútbol del Estado español, sino en el de toda Europa. Si aquél 20 de mayo fue un holandés quién dio el título, este miércoles 17 de mayo han sido un camerunés y un brasileño. Los goles de Eto'o y Belletti, el primero que hace con la camiseta del Barça, las paradas de Valdés, los cambios tácticos de Rijkaard y el buen juego de todo el equipo han convertido al Barça en el campeón de la Liga de Campeones 2006.