Penya Barcelonista de Lisboa

divendres, d’agost 25, 2006

Poker de Cracs



(CATALÀ)
No hi ha ningú que pugui dubtar que el 2006 ha estat l'any del domini abassegador del Barça a Europa. Després daconseguir de manera brillant la Lliga de Campions a Paris, el monopoli blaugrana ha seguit en el lliurament de premis 'Millor jugador de l'any' de la UEFA. Aquests premis es donen tenint en compte les votacions dels entrenadors dels 16 equips que van arribar als vuitens i dels membres del Grup d'Estudi Tècnic de la UEFA.
Els quatre jugadors nominats del FC Barcelona s'han emportat el guardó en la seva categoria. És a dir, Puyol ha guanyat el de millor defensa, Deco els dels migcampistes, Eto'o el destinat als davanters i per acabar-ho dadobar, Ronaldinho el de millor jugador de la Lliga de Campions 2005-06. Un autèntic pòquer de 'cracs'.

(CASTELLANO)
No hay nadie que pueda dudar que el 2006 ha sido el año del dominio apabullante del Barça en Europa. Después de conseguir de manera brillante la Liga de Campeones en Paris, el monopolio azulgrana ha seguido en la entrega de premios 'Mejor jugador del año' de la UEFA. Estos premios se dan teniendo en cuenta las votaciones de los entrenadores de los 16 equipos que llegaron a los octavos y de los miembros del Grupo de Estudio Técnico de la UEFA.
Los cuatro jugadores nominados del FC Barcelona se han llevado el galardón en su categoría. O sea, Puyol ha ganado el de mejor defensa, Deco el de los centrocampistas, Eto'o el destinado a los delanteros y para rematar, Ronaldinho el de mejor jugador de la Liga de Campeones 2005-06. Un auténtico póquer de 'cracks'.